Kenza & Dani såg som vanligt helt fantastiska ut på Fashion Week. 
 
G I V E N C H Y       P A R I S
 
Så snygg slitning på jeansen!!!
 
RAMI HANNA har inspirerat mig jättemycket under FW!
 
Här har ni lite olika looks tagna från ELLE hemsida. Stockholm Fashion Week har verkligen inspirerat mig massor och alla visningar. Tycker det är så himla roligt att kolla igenom bloggar och instagram nu, det ger mig så mycket inspiration till hösten. Har ni någon favorit här ovanför? 
Jag kan dock tänka mig att allt inte är guld och gröna skogar kring FW utan att det även är ångestladdat. Modellerna är jättevackra men jag kan känna av det lilla jag sett ifrån fashion week att jag inte kan se mig själv bära vissa av plaggen då det är dålig variation på kroppsformer på catwalken. Med lite mer variation tror jag många mer skulle kunna se sig själva i plaggen plus att det även skulle vara en slags "vändning" och bli mer "acceptabelt" i modevärlden. Förstå mig rätt i detta. Eller hur tänker ni kring detta?
 
Nu ska jag iväg och fota dagens look, ta en fika med Adam och bara njuta av att det äntligen är helg. Har varit mycket intryck denna vecka med ny kurs och allt. Puss <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress