24 september 2017

ZzzZzzunday

Vardag

 
Från en mysig lunch på Magasinet förra veckan. Magasinet är ett stort tips ifall ni har vägarna förbi Kalmar. Snyggt inredd lokal med en känsla av industri, jättefräsch mat och trevlig personal. Det är ofta lugnt här vilket är så skönt. 
 
Hej fina! Hur har er helg varit? Min har varit rätt avkopplande och skön. Det har varit skönt att få tankarna på något annat än plugg men jag har inte riktigt kunnat slappna av helt då jag vet att en häktisk vecka kommer. Men det är bara kötta så är denna kursen (äntligen) slut på fredag. Den har varit så intensiv och krävande. 
 
På schemat idag är att vi ska fira pappa som fyller år<3 Sen ska vi spela hemmamatch och jag är SÅ laddad!
Vi hörs senare!
 
 
lars

Ser så smarrigt ut. Nja helgen har varit slapp. jag har inte gjort många knop
Hälsa och Gratta Pappa

johanna

fina bilder! ser gott ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress