13 april 2018

ALL DENIM

Outfits

 
 
 
Jeans, Top & Jacket - Gina Tricot / Bag - H&M / Skor - Adidas
 
Godmorgon fredag! Så skönt med en ledig dag och solen skiner. Egentligen har jag plugg att göra men skjuter upp det till nästa vecka. Om det är bra eller dåligt vet jag inte ;) Sov ut idag tills jag vaknade vilket var så skönt. Sitter nu med morgonkaffet och ska kolla de två senaste avsnitterna av Unga Mammor - följer ni det? 
 
På schemat idag har jag i princip ingenting planerat mer än att jag ska fota ett samarbete som ska upp här & på instagram. Kanske ska träffa pappa på en lunch och när Adam slutat ska vi hitta på något ihop <3 
Vad tycker ni om min outfit? Fotade den lite snabbt igår, strosade omkring såhär under gårdagen vilket var så skönt, bekvämt och ballt. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress