Inlägget är i samarbete med Gina Tricot & innehåller reklam för Anine Bing x Gina Tricot
 
 Sanna & Astrid som jobbar på Gina Tricot! Så himla härliga och goa tjejer <3
 
 
Igår var jag på Gina Tricots lanseringsevent för deras senaste design-samarbete Anine Bing x Gina Tricot. De hade styrt upp allting så himla bra på Spritmuseumet där man fick mingla runt, käka snittar, dricka drinkar och spana in den nya kollektionen. Jag tycker den är så himla fin och innehåller mycket bra basplagg - speciellt jeansen och t-shirtsen. Det märks att kollektionen är välgenomarbetad och har noga utvalda detaljer som sticker ut. En snygg röd tråd genom hela kollektionen! 
 
De hade även en tattueringsstudio där man kunde tattuera sig, en spådam och fotoautomat så det fanns att roa sig med mycket. Jag fick en impuls och ville göra en tattuering vilket tog upp halva tiden av kvällen att stå i kö för - men det gjorde ingenting då man hade sällskap av härliga tjejer och Joel <3 
 
Jag tänkte visa er och länka mina favoritplagg ifrån kollektionen. 

Jag hade länkat alla plagg här men inlägget har försvunnit TVÅ gånger när jag skrivit detta så jag länkar er hela kollektionen istället. Ni hittar den HÄR <3 Har ni några favoriter? Hela kollektionen är snart slutsåld, vilket är förståeligt men det finns fortfarande en del go´bitar att få tag i!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress