Hej fredag! Uteblivning och dålig uppdatering har det varit här senaste veckan i brist på motivation, ork och lust. Ibland är det så. Det är väldigt mycket och snurrigt i mitt huvud just nu då jag har mycket att tänka på med skolan, jobb och lägenhet. Jag håller på att säga upp min älskade, egna och första lägenhet för att flytta tillbaka till min hemstad. Jag har funderat på det länge då jag har kontrakt med fotbollen här hemma så pendlingsavståndet blir väldigt stort. Det har funkat i över ett år nu då vi haft mycket i skolan och det inte har funnits något kontrakt innan förens nu när vi gick upp i div 1. Så efter mycket om och men så har jag nu sagt upp den vilket är jobbigare än vad jag trott då det är som sagt mitt första hem och jag har verkligen trivts där. 
 
Nu letar jag nytt boende här hemma då jag inte vill flytta hem. Det hade varit jättesmidigt att flytta hem då man kan spara väldigt mycket pengar men jag värdesätter ett eget hem alldeles för högt för att ens flytta hem igen. När man väl flyttat ut en gång vill man inte flytta hem till mamma och pappa igen. Sen har jag väldigt hög standrad på min nuvarande lägenhet, den är nybyggd och jättefräsch vilket är helt sjukt vad tur jag hade när jag fick denna. Den har ju satt ribban om man säger så och därför är jag väl kräsen nu när jag letar tillfälligt boende här hemma. ;) Planen är att till hösten när vi har praktik försöka hitta en praktikplats i Stockholm, Göteborg eller kanske utomlands för att få in en fot där och fortsätta utvecklas. 

Vilket långt inlägg det blev men väldigt skönt att få skriva av sig och "bearbeta" (haha) allting här. Det är så skönt att bara få skriva ner vad man känner och detta är ju min blogg, där jag skriver, tycker och tänker det jag känner. 
Hoppas ni får en fin fredag och trevlig helg. 
 
Elin Gustafsson

HEJA DIG ❤️

Svar: <3<3
Matilda Strömdahl

johanna

Lycka till med sökandet av lägenhet!

Svar: Tack snälla <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress