23 april 2018

MY WEEKEND

Vardag

Mina mobilbilder ifrån helgen <3
 
Hej finisar! Vilken härlig helg det har varit trots förlust i hemmapremiären och bortgången av Avicii. Mår verkligen dåligt över det och hade tänkt att skriva av mig om det i ett kommande inlägg. 
Jag har fått så mycket gjort denna helg. I lördags hade vi hemmapremiär vilket slutade med förlust, men nu är det en ny vecka och vi får ladda om helt enkelt. Efter matchen åkte jag och Adam ner till Kalmar. Vi orkade inte göra mat så vi köpte med MAX och åkte över till Öland och myste. Så himla härligt & lyxigt att ha Öland så nära. Det var verkligen så himla fint & harmoniskt. Vi åkte sen hem till lägis, kollade serier, satt på ballen och drack bubbel sedan somnade jag på två röda. Igår var en himla produktiv dag då vi tog tag i vår flytt. Började packa ihop allting och packa ner i kartonger. Det är verkligen sjukt hur mycket grejer man har. Haha! Det var både jobbigt och roligt samtidigt, vi har ju så mycket minnen härifrån och det är vårt första egna hem som vi skapat tillsammans liksom :) Blandade känslor! Sedan är ju jag en sådan som överanalyserar allting medans Adam ser allting så positivt och bara "det kommer bli så bra, vi kommer skapa nya minnen i vår nästa och vi har flera kommande hem framför oss" och jag står där mest med armarna i kors och ba "men alltså detta är ju min bebis!!! vad fattar du ej???" haha. Men han har ju rätt och jag är den som är töntig ;) 
 
Solen har varit så generös denna helg och boostat mig ordentligt med D-vitamin så att man är bortskämd numera. Denna veckan skulle det bli sämre vilket passar bra då jag har sjukt mycket plugg att ta tag i. 
Men det får vänta liiiite till för om 1h ska jag träffa Erik som jag ej kommer ihåg jag såg senast???
Ha en fin dag hjärtan <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress