TOPP - HÄR / JEANS - HÄR  (nu 20%)
 
Hej tisdag! Varför känns ibland tisdagar värre än måndagar? Någon mer än jag? Idag har jag suttit framför datorn hela dagen. Försökt att få ordning på min uppgift som ska in imorgon och betat av mejlkorgen. Det är mycket i skolan denna och kommande vecka samtidigt som det är mycket med bloggen och mina sociala medier, privatliv, fotboll och flytt. Men det gäller bara att strukturera upp allting och göra checklistor så brukar det gå bra :) Jag gillar struktur och är väldigt viktigt för mig. Det ska bli gött att få träna ikväll, komma ut och träffa laget. Imorgon är det onsdag och veckan vänder. Skönt!
 
Hemma Hos Felicia

wow, hur snygg är inte din skjorta!!!

Svar: Åh kul att du gillar den<3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress