12 april 2018

PRESSVECKA

Allmänt

 
Hej torsdag! Länge sen jag uppdaterade er här. Jag har varit i Stockholm i två dagar. Dels för att fira Anine Bings kollektion för Gina Tricot samt att det är pressvecka i Stockholm. Mer om gårkvällen ska jag berätta om mer i kommande inlägg. 
 
Idag gick vi upp skapligt för att dra runt på olika presskontor. Jag hann med VASS PR & Pretto innan mitt tåg gick hemåt strax vid halv 1. Jag blir så inspirerad och motiverad av att gå på sådana här event och tillställningar då man lär sig väldigt mycket om branchen, produkterna och träffar så härliga människor. 
Just nu sitter jag på tåget hem, redigerar bilder, planerar inlägg och svarar på mail. Det har varit skönt att få dessa två dagar för lite bryt i vardagen och ta bort fokus ifrån skola och plugg och bara fokusera på bloggen och sociala medier. Plugget och fotbollen tar ju det största delen av min tid i mitt liv och det är svårt att hinna med bloggen och mina sociala kanaler men jag vill ju så gärna göra det då jag tycker det är så kul och lärorikt. 
Hoppas ni får en bra dag hjärtan och att solen lyser på er med!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress