19 april 2018

RED & PINK

Outfits Samarbeten

Inlägget är i samarbete med Gina Tricot & innehåller reklamlänkar
 
 
 
Hej darlings! Vilket väder vi har - blir så otroligt glad! Idag har jag strosat omkring i denna outfit. Rött & rosa tillsammans är ju en riktig trend just nu och jag gillar den. Jag valde att styla med mycket vitt till för att få en vårig och fräsch känsla. 
 
Hade världens mest skönaste och bästa dag tillsammans med Malin igår så är full av energi. Onsdagar är liksom heliga för oss då vi inte har någon träning alls. Så igår pluggade vi hela förmiddagen och lite in på eftermiddagen. Lunchade god lunch på magasinet och tog en kaffe i solen. Skålade för livet med en öl på ballen , solen i ögonen, 20 grader och bara njöt. Sedan drog vi till MAX för att käka innan vi kollade allsvensk match mellan Kalmar FF - Östersund. Älskar att allsvenskan är igång!!! Så otroligt glad och tacksam för Malin alltså. Att vi är så lika och kan dela samma intressen. Fyfan vad hon är bra. Min bästis<3 Nu ska jag ta en kaffe i solen med mamma innan träning. Vi hörs senare. 
 
Inlägget är i samarbete med Gina Tricot
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress