Inlägget är i samarbete med Gina Tricot
 

Wearing all Gina Tricot
 
Hej darlings! Strosade omkring såhär igår på min lediga dag. Byxor, topp & jacka ifrån Gina Tricot och jag älskar verkligen med röda jeansjacka. Jag har den även i rosa också som ni ska få se i ett annat inläggEn lite mer tuffare look men så bekvämt. Jeansen är modellen "iris" som jag har flera par av och jag älskar dem! De är momfit modellen så det är en lite pösigare variant. 
 
Kom hem för ett tag sedan ifrån jobbet och nu har jag fixat och donat här hemma. Ska ner till Malin snart för vi ska grilla. Solen skiner och det är så varmt och skönt. Man blir alldeles lycklig i kroppen! Äntligen vååååår. 
 
Inlägget är i samarbete med Gina Tricot
ajlimullersandvik.blogg.se

Jag älskar jackan! Och irisjeansen också, jag kanske borde köpa :D :D

Svar: Åh men kul! Det tycker jag du ska! :D
Matilda Strömdahl

sarah

åh fina kläder

Svar: Tack snälla!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress