Inlägget är i samarbete med Gina Tricot
 
 
DENIM - HERE

Hej darlings! Shit, kommer inte ihåg senast jag bar ett par jeans? Hur som helst så fortsätter mitt samarbete med Gina Tricot vilket jag är så glad för och denna månad är temat "denim". Jag älskar denim och matcha det på alla möjliga vis. Känns så sjukt att den säsongen är här nu och att hösten närmar sig. Jag har i stort sett bara jeans ifrån Gina Tricot då jag älskar deras jeansmodeller. Har alltid handlat mina jeans där! Denna modell är en stor favorit och har flera färger i dessa. "Iris mom jeans" heter modellen. Superbekväma och så snygga i modellen. 

I denna outfit valde jag att köra på basic. En basic t-shirt till dessa jeans funkar perfekt och ett par sneakers till. Valde även att styla med en kavaj för att få en liten mer "tuff/elegant" touch på outfiten. Gillar ni denna? Vore kul att veta vad ni tycker! Er åsikt är ju såklart superviktig för mig och att ni gillar de samarbeterna jag gör med företag. 

 
 
Jolin Berg

Så himla fräsch outfit!

Tänkte bara fråga vilka dina topp 3 största drömmar är? 😁
Trevlig helg! #GoalCatcher

Svar: Tack snälla! :) Åh svårt..
- Vara lycklig (cheesy) men sant!
- Jobba med det jag brinner för, mode och sociala medier.
- Bli mamma

Kram!
Matilda Strömdahl

Veronica Pettersson - Mode och Livsstil

Snygg outfit!

Svar: Tack snälla!!!
Matilda Strömdahl

Ebba

Jag gillar färgen. Så såg jeans ut innan jag föddes typ. Har du sytt eller gort om dom? Dom sitter sååå bra ju! :)

Svar: Nej jag har köpt dem precis som de är 🙂 tack snälla!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress