9 februari 2018

DENIM ON DENIM

Vardag

 
Efter två dagars vilande känns det som kroppen börjar hitta tillbaka till sig själv och jag känner mig lite piggare. Kanske för att Kalmar bjuder på strålande sol och fantastiskt väder? 
 
Idag har jag hunnit:
- Hämtat ut massa paket, kolla gärna in min instastory @bymatiilda 
- Fotat lite till samarbeten men är inte 100% nöjd så kommer få fota om det imorgon 
- Fixat med skolarbete
- Klippt min lugg 
 
Jag ska hinna:
- Ta hand om tvätt 
- Städa
 
Kvällens planer:
- Bio! Jag och Adam ska se Fifty Shades Freed, jag är taggad, Adam inte lika ;) 
 
Imorgon åker jag hem till Vimmerby för att spendera helgen där med vänner och laget. Ska bli mysigt! Hoppas er fredag varit fin och att ni får en underbar helg hjärtan. 
 
johanna

Snyggt!

Sofia

Jag förstår den här Adam fattar ej varför "fifty shades of romantisering av äckligt mansbeteende" är populärt?
Ung tjej himlar med ögonen åt sin rika, äldre & kontrollerande pojkvän vilket leder till att han ska "straffkn" henne... Är så förvirrad över folk som tycker detta är en bra bok och film?? Finns så många problem i böckerna like var ska jag ens börja
👮🏾‍♀️ SOS

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress