15 februari 2018

DENIM & WHITE

Mode Vardag

Wearing all Gina Tricot
 
Haha känns som dessa bilder ovan är typcial Matilda-bilder 2.0? ;) Ja men vad ska man göra när man vill fota dagens outfit och man inte har någon som kan fota? Att vara bloggare är inte alltid lätt haha! Idag har varit en produktiv dag för mig. Vaknade rätt tidigt, kände dock som jag hade blivit överkörd av ett tåg då hela min kropp är död utifrån och in. Jag gjorde mig lite frukost, kollade OS och ett avsnitt av unga mammor - kollar ni på det? Tycker dessa mammor är helt fantastiska verkligen. Så coola. Sen har jag tvättat och tagit tag i stryktvätt som bara växt och växt som jag skjutit på aaaaallt för länge så det var dags nu. Så har hunnit med en hel del idag vilket känns skönt. Nu är jag tillbaks på hemmaplan och ikväll är det träning. Imorgon är det fredag och helg, vilket jag verkligen behöver just nu. 
 
Lars

Hej!
Riktigt snygg outfit, lite modern wild west style. Precis vad jag skriver om.

Fanny

Snyggt

Svar: Tack snälla!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress