14 februari 2018

Outfits

 
Jeans - Gina Tricot / Jacka, skor & stickat - NAKD / Keps - IvyRevel
 
Glad alla♥dag på er finisar! Idag är det kärlekens dag, det finaste vi har enligt mig. Kärlek är så otroligt fint och finns ju såklart i olika former. Kärlek är enligt mig en drivkraft, något passionerat, tryggt, fint och otroligt vackert och skrämmande på en och samma gång. Jag startade min morgon med Malin då vi åt hotellfruksot och myste. Så perfekt! Den älskade kvinnan gav mig biljetter till Ed Sheeran och jag förstår inte alls vad jag gjort för att förtjäna henne? Hon är min bästavän. Så klok och vacker. Beundrar henne så otroligt mycket och alla hennes fina sidor som hon har. Vi pratade det för någon dag sedan, att vår vänskap är det finaste vi båda upplevt. Den är unik. Haha hon kan till och med öppna upp min mobil med sin tumme på min Iphone - antar att hon och jag är ment to be och varandras själsfrände? ;) 
 
Hoppas ni får en jättefin dag oavsett vad ni gör eller med vem ni spenderar den med. Glöm inte heller att ta hand om er själva. Self-love är otroligt viktigt då du är den viktigaste personen i ditt liv. En klyscha kanske, men så himla sant 

 
Va fint!!!! ❤️❤️Va rädda om varandra! Ni är så fina och måna om varann!puss mamma❤️

Va fint!!❤️❤️Va rädda om varann! Ni är så måna om varann! Puss Mamma❤️

Svar: <3<3<3
Matilda Strömdahl

Elin

Glad alla hjärtans-dag världens finaste Matilda <3 PUSS

Svar: TACK BÄSTA<3 & detsamma!!!
Matilda Strömdahl

Hemma Hos Felicia

Snygging!! Glad alla hjärtans dag!!! :D

Svar: Tack detsamma finis!
Matilda Strömdahl

Amanda Niclasson

Så snygg outfit!!

Svar: Tack snälla du <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress