13 februari 2018

TISDAG

Vardag

 
Godmorgon tisdag & fettisdagen! Gillar ni semlor? För mig är det det värsta jag vet haha, jag gillar ingenting med den där bullen alltså. Grädde, mandelmassa, florsocker och det där locket haha, ingen bra bulle ;) Någon mer än jag? Just nu sitter jag på tåget, ska plugga hela vägen för när jag kommer hem är det både träning och annat som står på schemat. Funkar jättesmidigt för mig att pendla såhär mycket. Jag får både plugg gjort och det är en stund för mig själv att bara sitta och vara. Läsa en bok, lyssna på en podd, musik eller bara sitta och glo. 

Jag ska även till mediet idag vilket jag ser fram emot så mycket! Hon är så himla duktig och sätter ord på känslor jag själv inte kan sätta ord på. Hon drar ut så mycket ur mig och jag känner mig 10kg lättare varje gång jag går därifrån. Det är en slags terapi för mig och någonting jag vill börja göra lite mer regelbundet då det ger mig så mycket. Hoppas ni får en fin dag hjärtan. 
Angelica Wåhlin

Haha, jag gillar semlor men vill inte äta massor. Tycker det blir för mycket efter typ halva!

Svar: Endel säger att det är gott med vaniljkräm istället men jag vet inte? :) Håller med dig helt!
Matilda Strömdahl

Malin

Åh, jag älskar semlor! Kardemummabulle, mandelmassa, florsocker, grädde, haha, det är ju en himmelskt bra bulle!
Ha det gott!

Svar: Haha förstår ;)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress