9 januari 2018

Arc de Triomph

Mode Outfits

 
 
 
Wearing all NAKD
 
Hej hjärtan! Hur mår ni? Jag har en fullspäckad vecka med slutproduktion, tenta och träningar men på fredag är det slut och jag tar en välbehövlig helg där jag inte har några planer - vilket känns skönt! Bara ta allting som det kommer :) Fotade denna look i Paris, gillar ni den? :) Jag kände mig väldigt bekväm i den och den är väldigt enkel men jag har piffat upp den med mina röda skor och baskern. Men man skulle lika gärna ha ett par sneakers för att få den lite mer cool och chill. 
 
 
 
Fanny

Snyggt!!

Svar: Tack <3
Matilda Strömdahl

Linnéa

jättefin outfit!

Svar: Tack snälla du!!
Matilda Strömdahl

Emilia Sjödin

Sjukt fina bilder! Snygg är du också! :)

Svar: Tack fina du! :)
Matilda Strömdahl

Enna

Nice👌🏻👌🏻

Svar: Tack :))
Matilda Strömdahl

johanna

Snygga bilder!

Svar: Åh men tack snälla! <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress