SEPTEMBER
 
 
September och hösten trängde sig på och jag vet att jag var motiverad och inspirerad till mycket.
 
Jag åkte till Stockholm med tjejerna för att gå på bästa iDeal Of Swedens lanseringsevent och hade det riktigt roligt och en bra weekend. 
 
 
Brunchade och hade det väldigt mysigt
 
 
Jag och Malin var på shoppingrunda och fikade ännu mer - allt i sin ordning
 

Jag klippte lugg/bangs och var/är riktigt nöjd med det. Kändes som jag fick en frisyr igen då allt inte bara "hängde". Bra beslut helt enkelt ;) 
 
 
Bokade en resa till Paris när livet började kännas lite motigt - behövde lite motivation och något att se fram emot
 
OKTOBER
 
Jag vet att oktober var rätt så intensivt och stressigt för mig och jag började få dippar och kände igen mig ifrån förra hösten i något som jag inte ville vara eller var. 
 
 
Fotade outfits och köpte denna otroligt mysiga päls (fuskpäls) som jag använt mig flitigt av denna höst och vinter.

Gick jättemycket prommenader för att rensa tankarna och började lyssna mycket på poddar. 
 

Allt var så himla vackert här i Kalmar och jag matchade min outfit med färgerna. 
 

Jag bjöd hit mina tjejer och vi hade en jättemysig dag då vi fikade och senare på kvällen åt tapas, drack vin och utgång. Hade en sådan himla bra helg!
 

Den 8:e oktober var en speciell dag för mig. Mitt fantastiska och underbara lag vann div 2 och gick upp i 1:an. Det var helt magiskt och en sådan obeskrivlig känsla!
 
 
Jag målade om vårt sovrum och blev riktigt nöjd. Tror inte jag visat er resultatet va? Vill ni se det? :) 
 
 
#METOO spred sig världen över och jag valde att skriva om mina erfarenheter kring ämnet. Ett ämne som är så otroligt viktigt att fortsätta lyfta och prata om. Ni kan läsa mitt inlägg HÄR.
 

Fotade lite fler outfits!
 
NOVEMBER
 

Gina Tricot kontaktade mig angående samarbete vilket jag blev jätteglad över. Gina Tricot har länge varit ett av mina favoritföretag och att få samarbeta med dem var/är en ära. 
 
 
Jag var på BLACK PARTY med Mockberg.
 
Var i Stockholm hos Joel och myste en hel helg. Var så välbehövligt för mig att komma iväg, byta miljö och bara få vara. Åt en massa god brunch och bara njöt.
 
 
Fångade höstsolen - så fint!
 

Hade ett samarbete med IvyRevel - som också är ett av mina favoritföretag. 
 

Var på Halloween-party och hade en av de roligaste förfesterna någonsin haha!
 
Fortsatte mitt samarbete med Gina Tricot och inledde även ett till med Daniel Wellington:
 
 
Fick jättefin och bra feedback från dessa företag då de var riktigt nöjda - vilket var så fint och härligt att höra och jag blev verkligen stolt över mig själv. 
 

Fotade fantastiska och fina Joel <3
 
.... och Boston Clothing jul & nyårskampanj.
 
DECEMBER
 
Sen kom den mysigaste tiden på året och jag började min första julkalender på bloggen. 
 
 Jag åkte och julshoppade i linkan med mamma. 
 
Jag och Malin hade myshelg ihop då vi var på bio och kollade Solsidan, jag deltog i Santa Run och samlade in pengar till Cancerfonden tillsammans med Boston Clothing. 
 

Hade många mys-mornar hemma!
 
 
och fotade Gina Tricot nyårskampanj!
 
 
Hade mini-julafton med tjejerna! Så härlig kväll <3
 
Fortsatte mitt samarbete med Daniel Wellington.
 
Sen blev det jul och nyår och jag var hemma med familj, släkt och vänner innan jag stack till Paris!
2017 har varit ett blandat år för mig och jag har haft mina känlsor allt och ingenstanns. Tänkte skriva mer om det i ett annat inlägg och sammanfatta året och vad som är mina mål med 2018. 2018 - du ska bli mitt år.
 
 
 
johanna

Jättefina bilder!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress