29 januari 2018

LYX VS BUDGET - BAG

Mode

Inlägget innehåller reklamlänkar från Gina Tricot
 
 17 500:-                                             299:-
 
Hej finisar! Jag har fått väldigt många och fina kommentarer angående min väska. Jag la upp en bild på min instagram och fick många frågor om den. Den är ifrå  Gina Tricot och påminner en del om Gucci. Jag har ju en dröm om att köpa mig en designer-väska någon gång i framtiden men livet som student är inte så fab ;) Men längtar till den dagen då jag sparat ihop tillräckligt mycket pengar och jag står där och köper min första egna väska! Hur som helst, jag är jättenöjd med min väska här ovan ifrån Gina Tricot! 
 
Meg

Så himla snygg ju! Extra bra när man inte har 17 500:- till övers för att köpa lyxvarianten ;P

Svar: Haha ja men precis ;)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress