Inlägget förekommer reklamlänkar
 
 
 
Hej godingar! Rensade ut hela min garderob igår så det är kaos idag för blev inte färdig haha MEN jag hittade denna snygga blazern som jag köpte innan sommaren på rea! Det var många som skrev efter att jag la ut ett inlägg på min instagram igår och frågade om vart ni kan hitta denna men den är ju slut tyvärr... Men ni kan hitta en liknande HÄR  (adlink) för budgetpris eller denna  (adlink) som är mer lyx! Är så himla inspirerad inför vårens trender! Kanske där av mitt utbrott igår när jag slängde ut min garderob - ut med det gamla och in med det nya, någon mer än jag? ;) Hoppas ni får en fin dag hjärtan. 
 
 
 
Anonym

Kan du rensa din garderob hemma hos mamma oxå??😂😂😘❤️

Helene Dellenfalk

Snygg! Jo skulle också behöva någon rensning 🙄

Helene Dellenfalk

Snygg! Jo skulle också behöva någon rensning 🙄

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress