19 juli 2018

KITCHEN GOALS

Inredning

 
 
Godmorgon hjärtan. Sitter här med morgonkaffet bredvid mig och skriver till er. Denna vecka är fullspäckad med jobb och man får ta vara på de små tillfällerna. Igår slutade jag vid 15:00 (lyx!) och jag och Adam hade kvalitétstid. Vi åkte till ett mysigt ställe utanför stan - Ingebo Hagar som är ett ekologiskt café där de säljer bland annat jättegoda stensugsbakade pizzor. Efter det åkte vi till ett fält och fångade svensk sommar med min nya polaroidkamera jag fick av älskling i födelsedagspresent. <3
 
När jag och Malin var i Göteborg sov vi hos mammas bästa kompis Catrin. Hon och hennes man bor i en fantastisk lägenhet i centrala Göteborg och dessa bilder är deras kök! Hur magiskt? Längtar verkligen tills jag och Adam köper vår egen lägenhet/hus och kan påbörja vårt livsprojekt!
 
Ronja Therese

Vilket superfint kök!

Svar: Ja visst är det snyggt!
Matilda Strömdahl

jore

Men åh verkligen, vilket fräscht kök!

Svar: Jag håller med dig! :)
Matilda Strömdahl

torres

Alltså sååå fint 😍😍😍😍

Svar: Ja eller hur!!! <3
Matilda Strömdahl

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, vad vackert!! :)

Svar: Kul att du tycker det :)
Matilda Strömdahl

Alice Dahl

Snyggt!!!

Svar: Ja visst är det :D
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress