Inlägget är i samarbete med Gina Tricot och innehåller reklamlänkar
 
 
JACKA - HÄR / TOPP - HÄR / BYXOR - (gamla) liknande HÄR / SOLGLASÖGON - HÄR
 
Hej darlings! Hur mår ni? Är helt slut och utpumpad efter helgens festligheter. Stockholm och summerburst var verkligen så himla härligt. Tänkte skriva om det i kommande inlägg. Tänkte att i detta inlägg visa er min outfit! Gillar verkligen hur dessa toner tillsammans blir så himla fint. Toppen och jackan är nya och jag diggar kombinationen ihop. En bekväm look som samtidigt är så snygg - eller vad tycker ni? Det är endel som frågat om tygpåsen men jag köpte den när jag var i Köpenhamn på en secondhand/antik butik så jag vet inte riktigt vart man kan få tag på en liknande, men visst är den fin!
Meg

sååå snyggt!

Svar: Tack snälla!!
Matilda Strömdahl

Maria

Snygg outfit!

Svar: Åh tack :)
Matilda Strömdahl

Ironheart

Så snygg outfit och fina bilder. :)

Svar: Tack! Vad glad jag blir <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress