24 juni 2018

GOLDEN

Mode

Inlägget innehåller reklam för Gina Tricot
 
TOP - HERE
 
Hej finisar! Det var ett tag sen nu men kände att jag var tvungen att ta en paus ifrån bloggen lite då jag laddat upp inför en jobbsommar. Dessa veckor som var tanken att jag skulle vara ledig har jag bara tagit på mig mer jobb och inte lyssnat på min kropp - dumt kanske? Jag vet inte. Men imorgon börjar mitt sommarvick på Lindex och ser fram emot en till säsong där. Trivs verkligen!
Vad har hänt sen sist då? Inte mer än jobb, midsommarfirande med vänner, Stockholm med Adam och lite annat smått och gott. Tänkte visa er det mesta i bilder under veckan. 
 
Ville iallafall visa er denna drömtopp som jag fotade lite snabbt under golden hour - så vackert ljus och så fin topp. Ni hittar den genom att klicka på länken. Vad tycker ni om den? Kommer nog att användas flitigt i sommar.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress