Hej hjärtan! Har glömt att visa er bilder ifrån en perfekt dag med bästis på Gränsö Slott & Spa. Malin fyllde år sista maj och jag överraskade henne med spa i Västervik. Det var så mysigt och välbehövligt. Vi båda har haft så mycket senaste tiden i skolan, jobb, fotbollen och annat så denna dagen var så värdefull för oss. Vi var på spa hela dagen och bara njöt. Åt god mat och fick behandling. Malin tog avslappnings-massage och jag massage med varma stenar. Det var så himla skönt verkligen! Njöt verkligen. Vädret var fantastiskt så vi vistades mest i utomhusdelen av spat. Det är så himla fint och eftersom vi var på en torsdag var vi i princip sjäva där - lyx! En riktigt härlig dag med bästis helt enkelt <3 Skulle verkligen rekommendera detta spat. (nej det är inget samarbete utan jag tipsar genuint om detta ställe). Jag var så lugn och harmonisk den dagen och skulle verkligen behöva en vilodag till. Eller tre. Eller en vecka ;) haha! Känner mig så sliten i både kropp och själ. Känns som de senaste månaderna bara brytit ned mig sakta. Men ska försöka hitta någon lucka där jag bara kan få vara, utan några planer alls. :) Hoppas ni mår bra och glöm inte att ta hand om varandra och er själva!
 
emma

det ser ljuvligt ut

Svar: Det var det!
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress