Inlägget innehåller reklamlänkar/betallänkar
 
1 (25%) / 2 (25%)/ 3 (25% / 4 / 5 / 6 / 7 / 8  / 9 / 10 / 11
 
Vi har nyligen flyttat till en ny lägenhet och just nu är jag inne i ett sådanthär "inredningsmood". Känns som det enda jag tittar på just nu är inredning och man vill gärna ha så mycket nytt. Det känns som att vi har det mesta i möbelväg men nu så är det dekoration så som det här ovan som fattas. Även tavlor, posters, lampor, växter, ja ni förstår. Jag fyller år snart och tänkte passa på att önska mig lite av det här ovan. 1, 4, 8, 9, 10 är någonting jag önskar mig mest (piiing mammi). Jag och Adam (jag) skulle gärna vilja ha en ny matta till vardagsrummet men kan inte bestämma mig för vilken av dessa två ovan. Vilken tycker ni är finast? :) Känns som det var länge sedan jag gjorde denna typ av inlägg med collage, vad tycker ni om dessa? Kommentera gärna! 
 
(förlåt för lite spretigt inlägg men ALLT försvann när jag precis var klar - KUL!!!)
 
JUNITJEJ

Så fina saker!

Svar: Tack<3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress