27 juni 2018

LOST

Outfits

 
DRESS - ZARA
 
Hej finisar! Helt slut i både kropp och själ efter att ha inlett en jobbvecka. Min kropp och sinne är väl inte redo mentalt och skriker efter ledighet, lugn och ro. Men får väl bli i ett annat liv känner jag just nu. Befinner mig i något känslomässigt kaos och ena studen gråter jag, andra tjuter floder eller är skit sur. Vet inte riktigt varför och kan heller inte sätta fingret på exakt vad det är. Tror det mest är att jag enbart ska jobba, jobba, jobba och har ingenting att se fram emot. Missförstå mig inte, tycker verkligen om mitt jobb men behöver ledighet. Och det är nog just det, att jag inte har någonting roligt att se fram emot förutom Göteborg med Malin då vi ska på Ed. Men ingenting annat vilket får mig att inte bli motiverad till att jobba eller liknande då man inte har något mål, vilket jag alltid brukar ha. Gör mig frustrerad. Känner mig vilse antar jag. Jag vet inte. Skönt att få skriva av sig lite. Någon av er som känt något liknande? 
 
Från något djupt till något ytligt - vad tycker ni om min klänning? Tycker den  är så härlig och bekväm! Har verkligen fastnat för den här "knapptrenden" och tillsammans med linnen blir det en jättefin kombo. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress