18 mars 2018

BATHROOM

Inredning

 
Hej darlings! Någonting som slog mig var att jag inte alls visat er någonting av lägenheten va? Detta är min allra första lägenhet, en nybyggd tvåa på 45kvm. Den är verkligen så fin och perfekt för mig, ens första alldeles egna hem är ju såklart speciellt. För mig som växt upp med skillda föräldrar har det varit extremt jobbigt att bo varannan vecka och bo i en väska typ. Missuppfatta mig inte, men ni som har skillda föräldrar kanske kan relatera till vad jag menar med att bo i en väska och flytta runt varannan vecka? Hur som helst, när jag fick lägenheten så kände jag att det var ett självklart val att flytta hemifrån, skaffa mig ett eget ställe, en trygghet, en fast punkt i livet som var MITT. Som jag byggt upp, alldeles ensam tillsammans med Adam. 
 
Här är badrummet. Fräscht och väldigt stilrent. Skulle ni vilja att jag visar er lite mer av lägenheten? Det är en hyresrätt som jag då hyr och har förstahandskontrakt på. Jag fick förmånen och turen att få denna via ett samarbete som universitet har med en hyresföreningen. Ett perfekt första boende helt enkelt! Sen är det ju svårt och begränsat med ekonomi när man är student när det kommer till inredning och liknande. Man vill ju så mycket men det är så dyrt allting haha ;) Men som sagt, skulle ni vilja se mer?
 
Malin

Ja, jag skulle gärna vilja se mer av lägenheten! :)
Fin blogg :D

Svar: Åh men tack! KUL att du vill det <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress