Inlägget är i samarbete med iDeal Of Sweden & innehåller reklamlänkar
 
Hej hjärtan & förlåt för min frånvaro! I fredags var jag bjuden till iDeal Of Swedens lanseringsevent på Berns i Stockholm. Det var en otroligt rolig kväll, hade verkligen så himla roligt. Det var så många stora profiler i branchen som var där vilket var så kul. iDeal hade fixat allting så himla snyggt och proffsigt tillsammans med Hoss Event. Riktigt bra jobbat verkligen!

 
Såhär såg jag ut kvällen till ära! "Black is my happy color"? ;) Klädd från topp till tå i Gina Tricot, skorna är dock ifrån NAKD
 
 
De hade arrangerat evenemanget med så mycket roligheter. Bland annat dessa rollerblades haha det var så himla roligt verkligen ;) 
 

 



Peony garden / Baby blue orchid / Sailor blue bloom / Scarlet red marble

Här är mina favoritskal ifrån kollektionen! Jag rådiggar verkligen det röda - så snyggt! Med rabattkoden IDEALSPRING får ni 20% rabatt på hela din order. Tack igen iDeal för en magisk kväll, så glad och stolt över att få vara en av era samarbetspartners <3

 Inlägget är i samarbete med iDeal Of Sweden
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress