Sponsrat inlägg i samarbete med Gina Tricot
 
 
Kavaj - HÄR / Väska - HÄR
 
Hej darlings! Så länge sedan sist. Jag är nu hemma efter några intensiva men mycket roliga dagar i Stockholm. Blev bjuden på Gina Tricots Power Girl Awards vilket var så himla roligt. Jag bjöd med mig Malin och på torsdagmorgon åkte vi till till Stockholm och när vi kom fram åt vi en god lunch på Strandvägen 1. Sedan strosade vi omkring och satte oss på Winercafét och tog ett glas Prosseco innan vi drog oss hem och gjorde oss iordning. Tänker berätta mer om kvällen i kommande inlägg då jag även tänker visa er bilder ifrån kvällen. 
 
Jag bar denna outift - klädd i Gina Tricot från topp till tå. Jag älskar denna kostym och färgen är verkligen magisk. Valde att inte ha någonting under och styla outfiten med silversmycken, ni får se det som sagt i nästa inlägg. Här har jag stylat med guld och det funkar minst lika bra, vad tycker ni? 
Hoppas ni haft en bra helg <3
Inlägget är i samarbete med Gina Tricot
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress