1 mars 2018

THURSDAY

Vardag

 
Hej finisar! Känns som att jag de senaste två veckorna vandrat runt som en zoombie och inte haft ork, lust, inspiration, motivation till någonting. Det är en sådan hemsk känsla att känna så då jag alltid har många bollar i luften, är ofta inspirerad och motiverad. Men man måste också komma ihåg att det är okej att ha sådana här dippar i livet. Här kommer iallafall en liten lista om hur jag känner kring resten av veckan: 
 

DEN HÄR VECKAN SKA JAG… Skicka in mitt content till Gina Tricot och jobba mycket med mig själv. Boosta mig själv!

JAG SER FRAMEMOT… Lördag! Då jag ska träffa tjejerna, dricka vin och slå klackarna i taket. Älskar att gå ut och dansa med dem - det är så himla kul!!!


JAG VILL HA… ordning och reda i livet - kan man säga så? 


JAG BEHÖVER… fixa mitt hår! Verkligen ett i-landsproblem, men det känns som om det behöver lite omvårdnad. Har varken färgat eller klippt, förutom min lugg sedan i april 2017.... Vill liva upp det en aning men det är ju så dyrt och som student har man ju inte så att det kryllar av pengar... haha


JUST NU VILL JAG… Åka utomlands! Ingen av er antar jag inte missat detta sjuka väder? Skulle så gärna bara vilja åka till värmen, sola, bada, träna och äta god mat. 

NÅGOT JAG SAKNAR NU… Mina vänner! Så otroligt tacksam över mina tjejkompisar - de är fan livet. Alltid så himla kul att hänga med dem och så förstående! Hoppas alla någon gång får uppleva en sådan fin och äkta vänskap <3

  
Hemma Hos Felicia

jag vill också åka utomlands just nu, alltså vem är inte trött på denna kyla och vinter ?? :O

Svar: haha ja vi är nog inte ensamma om det ;)
Matilda Strömdahl

johanna

Fina bilder!

Svar: Tack snälla <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress