2 maj 2018

DENIM JACKETS

Mode

This post contains adlinks from Adviral



1. Jacka / 2. Jacka / 3. Jacka / 4. Jacka / 5. Jacka / 6. Jacka / 7. Jacka / 8. Jacka / 9. Jacka

Hej darlings! Länge sen sedan sist men det har varit så mycket i skolan och annat så har verkligen inte haft tid eller hunnit. Vill ju försöka leverera här varenda gång jag uppdaterar, inspirera er och skriva något betydelsefullt. Jag är lite av en perfektionist och vill gärna att det ska bli så bra som möjligt liksom. Under den senaste tiden har jag känt att det inte gått min väg med bloggen, jag har haft en idé med samarbeten/inlägg och liknande men inte fått till det. Men nu är det en ny månad så hoppas denna blir bättre :) 

Här ovan har jag länkat lite jeansjackor vilket är väldigt populärt just nu. Försökte välja ut lite varierande jackor för att just du skulle hitta en som faller dig i smaken. Hittar du någon? Vilken är din favorit isåfall? :) Annars kan ni kolla in deras sortiment HÄR.
Ha en fin kväll hjärtan.

 
Ulrika

Snygga! Nr. 1 och 6 är helt klart mina favoriter

Svar: Kul! :)
Matilda Strömdahl

Angelica Wåhlin

Så fina, tack för tips! :)

Svar: Kul att du gillade dem :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress