Hej darlings! I fredags var jag bjuden till ett event i Jönköping - Spring Inspiration! En modevisning som annordnas av studenter och är en så himla populär och proffsig modevisning, har ni hört talas om det innan? 
Jag fick ta med mig en vän och jag tog med mig Frida. Eftersom Linn, vår vän, bor och pluggar i Jönköping så passade vi alla tre på att umgås vilket var fantastiskt mysigt :) Vi möttes upp och gick och käkade vid vattnet. Jag tog en jättegod pasta och cola, hade match dagen efter och då är det strikt förbjudet. Men det var så fint väder och härlig stämning och när tjejerna beställde in ett glas blev man ju så sugen!
 
 
Senare gick vi vidare till eventet där alla var så otroligt snyggt klädda. Jag blev så inspirerad och imponerad av så många - vilket var jättekul att få lite ny inspiration. Det var bara början på kvällen för sen var det en magisk modevisning. 
 
Darlings <3
 
 
Innan showen var det mingel. Det var så fint väder och alla var så glada - härlig stämning!
 
 
Sen började showen! Skandinaviens största modeshow organiserad av studenter. Årets upplaga handlade bland annat om hållbarhet och återanvändning. Kläder som inte längre får den kärlek de förtjänar har designats om för att skapa en extraordinär och miljövänlig kollektion. Det var en riktig färgstark och inspirerande festkväll där spännande designers och butiker presenterade de hetaste trenderna i modevärlden! 
Jag blev så inspirerad av Make Up Store & Joo Beachwear! 
 
Något som berörde mig extra under kvällen var när Sandro Cavazza spelade. Det var så genuint, vackert och otroligt proffsigt. Hans röst är magisk. Han sjunger i låten Without You som han skapat tillsammans med Avicii - ren magi. Efter showen gick vi och käkade sen avlägsnade jag & Frida och stuntade i efterfesten då Frida hade jobbat natt och jag hade match dagen efter. Vi bodde på Comfort Hotel jönköping där vi hade en behaglig och skön upplevelse. Alltid så himla gott med hotellfrulle <3<3 
Tack snälla Spring Inspiration & Comfort Hotel för att jag fick komma. Jag hade verkligen inga förväntningar alls för denna kväll men blev positivt och jätteglatt överraskad. Så otroligt proffsigt gjort - I had a blast!
 
Angelica Wåhlin

Så fina bilder!

Svar: Tack snälla!
Matilda Strömdahl

sarah

oj vad gött maten ser ut =) och värkar vara en toppen dag

Svar: Tack! Ja det var jättehärligt :)
Matilda Strömdahl

Camilla Persson

Fina bilder och skönt att äntligen få sitta på uteserveringar igen :)

Svar: Tack snälla!Ja men eller hur :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress