Jag vet att det brukar vara uppskattat att dela med mig av tips när jag varit ute och rest. Ni gillade mina tips ifrån Paris & London - sen vet jag själv att det är kul att läsa på andras blogga när de tipsar om ställen. Jag älskar att upptäcka nya ställen, resturanger, caféer mm. Detta är på The Union Kitchen som ligger väldigt centralt i Köpenhamn. Väldigt nära Nyhavn/Ströget. Så otroligt mysigt och nischat ställe med supergod mat verkligen! Vi käkade brunch och jag tog deras våfflor och avokadomacka mmmmmm och adam tog deras hangover brugare. Sedan var ju dessa små "meddelanden" man fick i sin cappuccino så roligt. Haha ja, ni ser ju bara! ;) Vi betalde ca 600 svenska kronor för allting och höll oss mätta väldigt länge så det är ju +! 
 
Jackie Puma

Wow!

Svar: Så härligt ju!
Matilda Strömdahl

Camilla Persson

Vilka fina bilder, kul med tips runt resmål 😌✨

Svar: Roligt att du uppskattade det :)
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress