3 maj 2018

YELLOW SWIMSUIT

Mode



SWIMSUIT - HERE / SUNGLASSES - HERE
 
 
IvyRevel släppte nyligen deras badkollektion och det är så otroligt bra! Många olika styles, både på baddräkt och bikinis. Jag gillar att variera mellan bikinis och baddräkt, vad gillar ni bäst? Dock blev jag väldigt besviken när jag såg denna baddräkt. Jag har följt Matilda Djerf på Instagram sedan hon hade cirka 4k följare. Hon är verkligen en av mina största inspirationer, så godhjärtad, vacker & hårt arbetande kvinna. Det var så häftigt när hon släppte sin kollektion för Ete Swimwear och levererade grymma badräkter & bikinis. Så otroligt väl genomtänkt kollektion med detlajerade detaljer. Med andra ord har hon lagt så mycket kreativitet, tanke och hårt jobb bakom sin kollektion. Därför är det tråkigt företag kopierar rakt av och tar "cred" för någon annans jobb & idé - då jag anser att de kopierat hennes idé rakt av - ni ser hennes baddräkt HÄR. En stor hyllning till dig Matilda för ditt hårda jobb - du är fantastisk på alla plan!
 
Angelica Wåhlin

Men, vad tråkigt med en kopia :/

Svar: Ja det är lite träligt..
Matilda Strömdahl

johanna

Snygg!

Svar: Tack!! <3
Matilda Strömdahl

Hanna Karlsson

Vad tråkigt när man härmar.

Svar: Ja visst är det :/
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress