8 oktober 2018

MONDAY INSPIRATION

Vardag

This post contains adlinks from Adviral



1. Burgundy Hoodie / 2. White Hoodie / 3. Burgundy Tights / 4. Pink Hoodie / 5. Burgundy Sneakers / 6. Burgundy Street Beanie / 7. Black Hoodie / 8. Black Sweat Pants

Godmorgon! Hoppas ni har haft en fin helg. Måndag igen och ny vecka. Tänkte bjuda på lite måndagsinspiration och det är Kenzas nya kollektion som hon lanserat tillsammans med Puma. Kenza är ju min största förebild inom branchen och jag tycker allt hon gör verkligen inspirerar mig. Har ni sett kollektionen? Ni kanske till och med har handlat något ifrån den? :) Jag älskar det svarta setet - så himla snyggt!

Jag tänkte i nästa inlägg göra "plans for the week" så ni får se hur min vecka ser ut. Det kommer även upp endel roliga samarbeten som jag tror och hoppas att ni kommer gilla. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress