9 september 2018

9 SEPTEMBER

Mode Outfits

Inlägget är i samarbete med Gina Tricot
 
 
BLAZER - HERE
 
 
Hej darlings! Hur har eran helg varit? Min har varit fin. Lugn och skön och fått mycket gjort. Idag tog jag sovmorgon till klockan 10 innan jag och Adam åt en mysig frukost. Annars idag har vi bara myst, rensat, städat, fixat och donat. Sen har vi såklart röstat också! Det är första gången jag för rösta och det är verkligen så viktigt att använda sin demokratiska röst. Det finns människor i olika länder där diktatur förkommer och som dör för att de kämpar för att genomföra en demokrati. Jag har inte tidigare varit insatt i politik alls, men under de senaste veckorna har jag verkligen gjort allt i min makt för att sätta mig in i politiken.  Ikväll ska vi följa valvakan, äta chips & dipp och bara mysa.
 
Vad tycker ni om min nya blazer? Tycker den är så otroligt snygg och klassisk. Snyggt att både ha till svarta och blåa denim. Valde att matcha med gulddetaljer och ett vanligt baslinne. Har fyllt på höstgarderoben rejält inför hösten nu från Gina Tricot! Så är riktigt peppad på att visa er höstnyheter 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress