7 september 2018

FW - STOCKHOLM

Mode

Alltså IvyRevels visning verkade ju vara ren MAGI! Så stolt över att få samarbeta med ett sådant företag!
 
 
Jag vet inte riktigt varför detta inlägg inte kom upp i veckan men tekniskt strul händer ju alltid! Hur som, det var ju Stockholm Fashion Week förra veckan och jag följde ju såklart den och många visningar. Här ovan har ni lite av mina favoriter ifrån FW. Den veckan är ju så himla inspirerande för modeintresserade personer och det hade varit så kul att få vara i Stockholm under den veckan för att suga inspiration och få energi men jag var i  Gdansk och gjorde det istället - minst lika bra!
 
Alltså jag måste verkligen berömma IvyRevels visning. Shit! När de öppnde upp sitt digitala fashion house hörde de av sig till mig och frågade om jag var intresserad av ett samarbete med dem - och såklart var jag det! Kenza är min största förebild så när jag fick förfrågan om det så vet jag att jag blev helt starsstrucked haha! Det har varit så otroligt lärorikt och roligt att få se dem växa som företag genom åren och jag är stolt över att kunna samarbeta med dem som företag. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress