27 september 2018

HOME

Inredning

 
Hej hjärtan! Det känns verkligen som att vardagsrummet börjar ta form och det känns väldigt skönt eftersom att det är ett rum man är i väldigt mycket. Älskar min nya poster ifrån Art 11  (klick!) så himla fin, kvinnlig och elegant. Älskar den så mycket! Skulle vilja måla om i lägenheten för att få ett djup i den men känner inte för att göra den "investeringen" i en hyresrätt. Nu är det bara hallen och vårt sovrum som behöver lite kärlek. Är även taggad på att ta in hösten i lägenheten, skulle ni vilja ha lite inspiration kring inredning här i bloggen?
 
Efter att ha haft (och fortfarande har) huvudvärk sedan i lördags så unnade jag mig massage igår! Så himla skönt och välbehövligt men huvudvärken har inte släppt än och ingenting hjälper. Tips någon? 
På kvällen hade jag bjudit hem tjejerna för vin och chark-kväll till Bonde söker fru, mys och lyx i vardagen delux! 
Idag är jag i skolan med projektgruppen och nu börjar vi se ljuset i tunneln - vilket känns skönt. 
Hoppas ni har en fin dag!
Jennie

Så mysigt med inredning, och vad fint det blev.

logobyp.blogg.se

MEN vad snyggt vardagsrum! Superfint verkligen!
Hoppas du har en fin start på veckan ♥

Camilla Persson

Åh vilket fint vardagsrum! 😍

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress