17 september 2018

READY FOR THIS FALL

Mode Outfits

 
Wearing all Gina Tricot / Case - Bianca By Bianca Ingrosso
 
Måndag! Hej darlings. Är tillbaka från en superhärlig resa till London så nu har jag verkligen laddat upp batterierna inför hösten och sista året på universitetet. Jag har även köpt mig en ny outfit till min dator från Bianca Ingrossos nystartade bolag "Bianca By Bianca Ingrosso" - SÅ SNYGGT! Hade verkligen svårt att välja färg men tillslut körde jag på stilrent och ett säkert kort. 
 
Tack snälla för alla era sms/dm/kommentarer om mitt senaste blogginlägg. Jag är så otroligt stolt och glad över att jag kommer få bli en del av Nelly-teamet i höst. Som praktikant hos Nelly.com har jag blivit erbjuden en inspirerande och kreativ praktikplats med mode och innovation i fokus. Jag kommer få testa på hur det är att jobba med sociala medier och marknadsföring på ett globalt e-handelsbolag men också uppleva spännande events och photoshoots. Exempel på arbetsuppgifter: 


Assistera på influencer photoshoots.
Sätta ihop PR ordrar och skicka plagg till influencers för content shoots.
Förbereda och assistera inför kampanjer och events.
Göra research på influencers, konkurrenter och trender inom marknaden. 

Jag känner att denna möjlighet och utmaning ska bli så rolig att ta sig an och för en gångs skull längtar jag verkligen till hösten. Så nu har jag laddat upp med massor ny energi och inspiration till allting vad det gäller livet, sociala medier, jobb, relationer, skola, fotboll, ja, allting!

 
Angelica Wåhlin

Men jag dör, vilken snygg outfit!

Svar: Åh men tack <3
Matilda Strömdahl

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress